top of page
Search
  • Writer's pictureeldadbh

אלדד בן חורין | אן-אל-פי NLP

מאסטר טריינר בינלאומי Certified NLP Master Trainer מנחה בכיר בקורסי הסמכה למטפלים ב-NLP, עורך ספרי לימוד ב-NLP, מטפל בקליניקה ב-NLP בפחדים, בחוסר ביטחון,  בבעיות מהעבר, בהכנה מנטאלית לספורטאים, מומחה ל-NLP, קואוצ'ינג ואומנויות לחימה עם למעלה מ-35 שנות נסיון, "דברים משתנים בחיים", קליניקה פרטית במודיעין.

אלדד בן-חורין הינו מאמן אישי, קואוצ'ר, לפי שיטת מכון אדלר. אלדד מאסטר לאומנויות לחימה ומורה לקראטה, מכהן כיושב ראש התאחדות האבקות הסומו בישראל, וכיושב ראש ארגון מצילי הבריכה בישראל.

לאלדד תארים בכירים באומנויות לחימה וחינוך ומומחיות ספציפית בתת נושאים בתחומים האלה. בזכות יותר מ-30 שנות ניסיון בדרך חיים, התמחה אלדד בחוקים וגבולות להורים, בניהול זמן וארגון, בפרישה מעבודה ובהקמת עסק קטן.

"הרווח הגדול שלי מהעבודה עם אנשים, הוא להוות השראה לרבים ולדעת שעזרתי לעוד אדם. כמות ההוכחות שלי היא עצומה, אך בהיותי בהוויה של מאמן אישי ומורה לדרך חיים, אני יודע שאני נמצא במקצוע שהוא קודם כל שליחות ואח"כ פרנסה. השליחות היא אמיתית ולעשות שינוי בחיי אנשים שרוצים את השינוי ומוכנים לפעול היא ביטוי דרך החיים שלי."

11 views0 comments
bottom of page